Ik kijk de laatste tijd erg veel films, vooral omdat ik een movie challenge doe, waar je moet proberen om 150 films in een jaar te kijken. Ik zit nog lang niet aan dat aantal, maar ik kijk steeds meer films. Ik vind het hartstikke leuk om films te kijken, vooral in de vakantie. Vandaag laat ik een paar films zien die ik pas heb gekeken, en laat kort weten wat ik er van vond. Hopelijk vinden jullie dit leuk om te lezen.

Beauty and the briefcase
Een film met Hilary Duff. Ik kijk bijna altijd de films met Hilary Duff. Ik vind de onderwerpen meestal wel leuk en het zijn gewoon simpele meidenfilms.  Zo ook deze film. Ik vond hem wel leuk, maar af en toe wat langdradig. Het is een leuke film om te kijken op een vrije middag met je vriendinnen. Het leuke is, is dat Hilary Duff in deze film een journaliste speelt, iets wat mij erg interesseert. Kortom, een leuke meidenfilm.
Cijfer: 7

The tourist
Wat vond ik dit een leuke film zeg! Johnny Depp en Angelina Jolie spelen erin, een erg leuke combo. Het verhaal vind ik ook leuk, het is een beetje vaag af en toe, maar het is een beetje een actie film. Ik vind het leuk dat er telkens weer wat gebeurt. Ja, dit is echt een aanrader. Er zit ook af en toe humor in. En tja, Johnny Depp is gewoon een geweldige acteur.
Cijfer: 8

Pirates of the caribbean: On stranger tides
Weer een film met Johnny Depp, in zijn leukste rol ever, Jack Sparrow. Nummer 4 van de pirates reeks alweer, en ik ben echt dol op alle films. Helaas speelde hottie Orlando Bloom niet meer in deze film, maar er kwam wel een hottie voor terug (Sam Claflin), al zeg ik het zelf. Het verhaal zelf sluit totaal niet aan op de andere 3 delen, maar is daardoor niet minder leuk. Ik vind Jack Sparrow altijd hilarisch en heb ook bij deze film een aantal keer dubbel gelegen. Aanrader!
Cijfer: 8

Bad teacher
Bad teacher, een redelijk nieuwe film. Met o.a. Cameron Diaz en Justin Timberlake. Ik vond het een leuke film, af en toe wel een beetje flauwe humor, maar het is een redelijke film. Je moet dus wel van de humor houden anders is er denk ik niks aan voor jou. Gewoon een leuke film als je een avondje niks te doen hebt.
Cijfer: 6,5

Beastly
De moderne versie van Belle en het beest. Ik vond dit echt een super film, ik vind het verhaal Belle en het beest normaal ook super, dus in deze vorm vond ik het ook erg leuk. De film heeft ook echt wel een inhoud, vooral dat je niet naar het uiterlijk maar naar het innerlijk moet kijken. Maar het is gewoon een leuke meidenfilm. Ik zou deze zeker kijken, echt een leuke film voor een avondje met vriendinnen.
Cijfer: 7,5

En dit was de allereerste Film reviews, laat weten wat jullie ervan vinden en of dit vaker moet langskomen. Welke film heb jij als allerlaatste gekeken?

Auteur