Vandaag laat ik jullie weer een aantal films zien en wat ik daarvan vind. Ik kijk de laatste tijd steeds meer films, en wil dan ook graag mijn mening erover geven. Ik hou van verschillende soorten films, fantasy, meidenfilms, romantische films, humor etc. Laat weten wat jullie hiervan vinden en of jij de film ook gezien hebt en wat voor cijfer jij geeft!

Life as we know it
Dit vond ik echt een super film, een leuk verhaal, en met humor erin. Holly en Eric worden gekozen als de pleegouders van het kindje van hun beste vrienden. Alleen hebben zij een hekel aan elkaar. Als hun vrienden overlijden bij een auto-ongeluk, moeten zij opeens gaan zorgen voor het kind. Ze gaan samen in het huis wonen van hun vrienden en gaan het kind proberen op te voeden, samen, terwijl ze geen stel zijn. Dit zorgt natuurlijk voor problemen, maar ook voor grappige dingen. Zeker een aanrader, ik vond het echt een leuke film! En ja, Eric (Josh Duhamel) is ook very sexy.
Cijfer: 8,5

When in Rome
Weer een film met de leuke Josh Duhamel! Ook dit vond ik weer een leuke film. When in Rome gaat over Beth, een workaholic, die naar Rome gaat omdat haar zus daar trouwt met een italiaan. Daar ontmoet ze Nick (Josh Duhamel). Op een gegeven moment haalt Beth muntjes uit de fontein van de liefde. De muntjes zijn betovert, en omdat zij ze eruit heeft gehaald, worden de mannen die de muntjes in de fontein hadden gegooit verliefd op Beth. Ook in deze film zit erg veel humor, en ik vind het zeker een aanrader.
Cijfer: 8

Harry Potter and the deathly hallows part 2
Harry Potter, wie kent hem niet. Wie hem niet kent, heeft 10 jaar in een grot geleefd, want ik denk dat bijna iedereen wel ooit een film van Harry Potter gezien. Ik vind de films geweldig. Ik hou van de humor (Ron) die erin zit, en ook gewoon de fantasy etc. Alles zit goed in elkaar. Ik ben laatst naar de allerlaatste harry potter film geweest in de bios. En wat was het weer geweldig. Al moet ik zeggen dat ik de films die zich op school afspelen, zeg maar in de les, altijd heel erg leuk gevonden heb. De laatste films speelde zich nauwelijks meer op school af. Maar daardoor was het niet minder leuk. Alles wordt uiteindelijk allemaal opgelost. Al vind ik sommige dingen nog steeds moeilijk te begrijpen. Ik vind het echt zó jammer dat het afgelopen is. Maar ik denk dat ik nog wel een keer een marathon ga houden ;). Dikke aanrader!!
Cijfer: 9

Another cinderella story
Weer een knock-off van het bekende sprookje Assepoester. Ik vind sprookjes die nagemaakt zijn meestal erg leuk. Zo ook Another cinderella story, die het weer een stuk moderner maakt. Het lijkt in geen geval op A cinderella story, maar hij is minstens net zo leuk. Het verhaal is gewoon zoals Assepoester, meisje woont bij stiefmoeder met gemene stiefzusjes en moet alle klusjes doen. Ze mag niks etc etc en het loopt allemaal goed af. Zeker een leuke meidenfilm!
Cijfer: 7,5

Date night
Weer een erg leuke film, vol met humor, avontuur en actie. Claire en Phil Foster gaan een avondje uit, in een mooi, nieuw restaurant. Helaas is er geen tafel vrij, dus wachten ze aan de bar. Ze willen er super graag eten, dus doen ze zich voor als iemand anders, en nemen iemands reservering over. Dit loopt niet goed af, want ze worden aangezien voor die personen wat veel problemen oplevert. Een grappige film, af en toe een beetje flauw, maar harstikke leuk. Aanrader.
Cijfer: 7,5

En dat was het voor deze keer! Laat zeker even weten wat je ervan vond, en als jij nog leuke films kan aanraden is dat altijd welkom! Laat ook weten of jij deze films hebt gezien en wat je ervan vond!

Auteur

Wat leuk dat je mijn artikels leest! Glambeauty is mijn persoonlijke blog over beauty, lifestyle en alles wat mij bezighoudt. Vragen? Schroom dan niet om contact met mij op te nemen!