Vandaag laat ik jullie weer eens zien wat ik de afgelopen tijd allemaal heb gedaan. Sinds ik vakantie heb doe ik natuurlijk hartstikke veel leuke dingen. Ik ben naar het concert van Robbie Williams geweest, heb geshopt en ben naar London geweest. Kijk mee!

Sleepy Robin // Mijn favoriete plekje in onze tuin // Super mooie holo van Herôme // Herôme Peaceful Finland nagellak. Super mooie kleuren // Sleepy Robin #2 // Lekker terrassen!

Lekker wat eten met mama // Sushi eten met Danique // Lieve Danique // Dit is echt mijn favoriete ontbijt van de afgelopen tijd. Yoghurt met banaan en druiven. Super easy, lekker en gezond! // Outfit, love my jumpsuit // En nog een keer!

Me! // Feestje // Vriendinnies // Ontbijtje // Samen met mijn ouders ben ik 13 juli naar het concert van Robbie Williams in de Amsterdam Arena geweest. Het was ontzettend gaaf en we hadden de beste zitplaatsen! Ik heb echt genoten, het was zo’n gave show! Onbeschrijfelijk gewoon.

Lieve mama en papa <3 // Schiphol // Op naar London! // Samen met lieve Lisa // Hotelkamer // Dit was mijn ontbijt in het hotel iedere dag. Stokbrood met kaas en pannenkoeken met nutella. Daarnaast at ik altijd nog een kommetje cornflakes. Het ontbijt was zo goed en gevarieerd!

Piccadilly Circus // Big Ben // London Eye // Gezellig met Lisa! // Prachtig uitzicht op de Big Ben // Oooeh, we hadden een Primark om de hoek! Dus niet op Oxford Street maar gewoon in de buurt van ons hotel. In Hammersmith. Echt een aanrader om daar te gaan zitten. Ontzettend leuke wijk en heel centraal. Vanaf ons metrostation konden we naar iedere hoek van London.

Hotel // Hello, my name is Danic! Heel grappig, Britten schrijven het niet alleen zo, ze spreken het uit als Denik // Primark op Oxford Street // Ooomg Rocky Road!! Dit was zo ontzettend lekker, ik geniet nu nog na // Buit eerste shopdag. Er komt nog een uitgebreide shoplog online // Mijn favoriete chips in Engeland.

Chillen in Green Park, want het was zo warm (32 graden)! // Geshopt bij de Forever 21 // Hoooi // Lekker cupcakes eten // Buckingham Palace // Op iedere hoek van de straten in London zat een restaurant genaamd ‘Wasabi’. Hier kun je Take Away sushi halen. Ontzettend lekker en je kunt het helemaal zelf samenstellen. Aanrader voor als je in London bent!

Tower Bridge // Shopdag 2 // Lekkere strawberry milkshake // Ik hou echt van mijn nieuwe mirrored aviators! // Lekker een panini als lunch // Disneystore omg!

Disneystore part 2 // Iron Man! // Danik! // Samen met Lisa // We waren naar het Westfield Shopping Centre geweest. Een ontzettend groot overdekt winkel centrum. Zeker een aanrader voor als je in London bent. Helemaal als je dus in de wijk Hammersmith zit, wij waren er in 10 minuten! // En daar hebben we sushi aan de lopende band gegeten! Zo leuk (en lekker).

Buit Westfield Shopping Centre // Ik hou van mijn nieuwe sandaaltjes! In de sale gekocht bij Aldo. Ontzettend leuk schoenenmerk // Nieuwe zonnebril! // Oooh en toen begon het, koffer inpakken met al mij nieuwe dingen. Ik ben bewust met een half lege koffer naar London gegaan. Op de heenweg was mijn koffer 11 kilo // Het paste gewoon precies! Er was zelfs nog ruimte over (die ik overigens de volgende dag heb opgevuld toen we nog even bij de Primark gingen shoppen). Op de terugweg woog mijn koffer 17 kilo. Wat me nog heel erg meeviel. We vlogen met KLM en daar mocht je koffer 23 kilo wegen // Zonnebrillen lol in de Primark.

Lisa is een GEEK en ik zat op de Bahama’s // Eten op het vliegveld // We vlogen ’s avonds, dus hadden we lekker nog de hele dag in London, ideaal // Het was super gezellig! // De Doctor Who fans zullen dit bord wellicht herkennen. Lisa is helemaal fan van die serie, we hebben ook verschillende plekken in London opgezocht die met de serie te maken hebben. Toen we dit bord op London Heathrow tegenkwamen, moesten we natuurlijk even op de foto // Dag London, je was leuk!

En dat is wat ik weer heb gedaan. Ontzettend veel natuurlijk, maar dat komt voornamelijk door mijn reisje naar London. Mijn reisjes voor dit jaar zitten er denk ik weer op. Ik ga nog genieten van een maand vakantie. Daarna begint het verhuizen naar ons nieuwe huis. Heb jij nog vakantieplannen?

Auteur

Wat leuk dat je mijn artikels leest! Glambeauty is mijn persoonlijke blog over beauty, lifestyle en alles wat mij bezighoudt. Vragen? Schroom dan niet om contact met mij op te nemen!