Horloges zijn een van mijn favoriete accessoires. Waarom? Omdat ze altijd zo lekker draagbaar zijn! Laatst kwam ik een hele nieuwe vorm van horloges tegen, wat gelijk mijn aandacht greep. Bij het merk O Clock kun je namelijk zelf jouw perfecte horloge samenstellen. Hoe gaaf is dat? Dan is je horloge altijd helemaal naar je smaak.

Om je horloge samen te stellen hoef je eigenlijk maar twee keuzes te maken. Welke kleur bandje je wilt en wat voor klokje erin komt. Heel erg simpel en ook nog eens mega betaalbaar.

De manier waarop de horloge komt vind ik echt heel erg tof. Het blikje is heel erg origineel vormgegeven waardoor het lijkt alsof je hem aan de bovenkant moet opentrekken. Dat hoeft gelukkig niet. Je kunt hem aan de onderkant gewoon opendraaien.

Toen ik mijn horloge binnenkreeg, was hij al helemaal ready gemaakt voor gebruik. Ik koos overigens voor een wit bandje, omdat ik dit het makkelijkste te combineren vind. Er is echt ontzettend veel keuze uit verschillende bandjes. Je kunt als het ware uit alle kleuren van de regenboog kiezen. Het bandje zelf is niet verstelbaar, het is gemaakt van een soort rubber wat een beetje rekbaar is. Je kunt kiezen uit vier verschillende maten. Ik heb gekozen voor medium en die zit precies goed. Voor het bandje betaal je €10,00.

Het klokje dat ik koos is de O Clock Mirror. Dit klokje heeft een spiegelende achtergrond, wat ik zelf heel erg gaaf vind. De wijzers zijn wit, wat weer mooi past bij mijn bandje. Naast dit klokje, heb je nog heel veel anderen. Je hebt verschillende kleuren, maar ook verschillende achtergrond. Zo heb je ook hele gave met disneyfiguren of andere printjes. Dit klokje kost €23,00.

Ik vind het concept van O Clock echt heel erg leuk. Iedereen kan gemakkelijk en voor een prima prijs een eigen horloge samenstellen. Zo is je horloge (bijna) altijd uniek en helemaal naar jouw smaak. Je kan er zelfs voor kiezen om wat meerdere bandjes of klokjes aan te schaffen zodat je kan afwisselen. Je kunt de klokjes er zelf namelijk in klikken.

Mijn O Clock horloge is door de kleur gemakkelijk te combineren met heel veel soorten kleding. Het uiterlijk is strak en tijdloos en past daardoor overal bij.

Zoals je wel kunt lezen, ben ik hartstikke fan van dit horloge. Je kunt hier zelf een O Clock horloge samenstellen. Je hebt er al een voor €26,00.

Hoe zou jij je horloge samenstellen? Welk kleur band en wat voor klokje?